Словесність – початок усіх наук. Вона – джерело, звідки починається струмок, який ширшає, набирає сили і розливається могутньою рікою.

Шкільне методичне об’єднання вчителів мови та літератури Гоголівської загальноосвітньої школи I-III ступенів імені М. В. Гоголя працює над методичною проблемою :

«Удосконалення методики проведення уроків мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій поряд з відомими формами та методами».

Учителі-словесники – висококваліфіковані, здатні до творчості та постійного пошуку, досконало володіють сучасними методами викладання, оригінальними прийомами педтехніки.

«Ми навчаємо не для школи, а для життя»- кредо вчителів методичного об'єднання, які кожний день віддають свої знання учням.

Проблеми, над якими працює шкільне методичне об’єднання вчителів мови та літератури:

• вироблення в учнів системи та обсягу знань про мову і мовлення , мовних і мовленнєвих умінь і навичок, досвіду творчої діяльності та емоційно - ціннісного ставлення до світу, переорієнтація процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його компетентностей;

• ознайомлення з новими технологіями, що базуються на прогресивних підходах до навчально-виховного процесу (особистісно зорієнтованому, компетентнісному, соціокультурному, функціонально-комунікативному) та впровадження їх у практику викладання мови та літератури;

• створення ефективної системи розвитку та найповнішої реалізації природних, зокрема мовно-літературних здібностей учнів;

• пожвавлення роботи із застосування комп’ютерних технологій на уроках словесності;

• ведення систематичної роботи з підготовки учнів до ЗНО;

• стимулювати до друку в педагогічній пресі матеріалів з досвіду вчителів району;

• підвищення рівня фахової майстерності шляхом самоосвіти;

• зміцнення матеріальної бази кабінетів української мови та літератури.

Вчителі:
Лебех Марина Петрівна - вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; керівник шкільного методичного об'єднання вчителів-словесників; заступник директора школи з навчально-виховної роботи.
Педагогічне звання "Старший вчитель".
Методична проблема:

"Розвиток творчої особистості учня на уроках української мови та літератури із запровадженням нових педагогічних технологій"

Шарлай Валентина Володимирівна - вчитель зарубіжної літератури та російської мови. Вища категорія.

Методична проблема: "Використання інтерактивних технологій в навчальному процесі на уроках зарубіжної літератури як засіб формування компетенції школяра"

Скочко Ніна Олексіївна - вчитель української мови та літератури, директор школи.
Категорія: спеціаліст вищої категорії. Педагогічне звання "Старший вчитель"

Педагогічне кредо: "Ми виховуємо не носіїв знань, а людину, яка повинна жити в суспільстві і приносити йому користь."

В. Сухомлинський

Методична проблема: «Використання інформаційно – комунікаційних технологій при вивченні української мови і літератури».

Зеленько Ян Валерійович - вчитель англійської мови, спеціаліст ІІ категорії.

Методична проблема: «Наочність як засіб активізації словникового запасу молодших школярів».

Святина Вікторія Михайлівна - вчитель німецької мови, заступник директора школи з виховної роботи, І категорія.

Методична проблема: «Роль інноваційних пошуків та сучасних технологій у процесі викладання німецької мови».

Борідка Марина Володимирівна - учитель української мови і літератури; спеціаліст І категорії; класний керівник 8 класу; керівник літературно-драматичного гуртка "Калина"

План роботи шкільного методичного об’єднання

вчителів мови та літератури на 2023 -2024 н. р.

І засідання

План роботи

Тема

Виконавець

1.

Обговорення виконання плану роботи за минулий навчальний рік та корекція плану на поточний навчальний рік.

ЗДНВР Керівник МО

2.

Опрацювання Листа МОН України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та Методичні рекомендації

Вчителі МО

3.

Аналіз навчальних програм, підручників на 2023-2024 навчальний рік. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Обговорення календарно-тематичних планів.

Вчителі МО

4.

Навчальний семінар. Вивчення рекомендацій методичного кабінету відділу освіти та школи щодо ведення класного журналу, учнівських зошитів. Опрацювання наказу по школі «Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі»

Вчителі МО

5.

Готовність кабінетів до нового навчального року. План роботи кабінету

Вчителі МО

6.

Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів

Вчителі МО

7.

Діагностування вчителів та поновлення діагностичних карт вчителів МО

Вчителі МО

ІІ засідання

Тема. Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Мета: опрацювати Положення про атестацію педагогічних працівників; проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад; розглянути проблеми наступності між початковою школою і 5 класом та шляхи їх розв’язання, розглянути форми і методи проведення дослідницької роботи з учнями, її результативність.

Дата проведення: 02.11. 2023 року

План роботи

Тема

Виконавець

1.

Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівників

Вчителі МО

2.

Актуальна тема. Використання ігрових методів і форм на уроках німецької мови

Вч. нім.м. Святина Вікторія Михайлівна

3.

Методична майстерня. Дослідницька та пошукова робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови

Вч. англ.м. Зеленько Ян Валерійович

4.

Круглий стіл. Активізація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури

Вч. зар.літ. Шарлай Валентина Володимирівна

5.

Презентую урок. Тема: «Прислів’я та приказки. Краса і мудрість цього жанру усної народної творчості”

Вч .укр. мови укр. літ Борідка Марина Володимирівна

6.

Позакласна робота. Обговорення роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметної олімпіади, конкурсу «Соняшник»

Вчителі МО

7.

Методичний банк. Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури

Вчителі МО

ІІІ засідання

Тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ

Мета: опрацювати офіційні документи МОН України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду роботи); проаналізувати результати ІІ районного туру предметних олімпіад.

Дат проведення: 14 .12. 2023 року

План роботи

Тема

Виконавець

1.

Опрацювання офіційних документів МОН України про організацію закінчення І семестру 2023-2024н.р.

Вчителі МО

2.

Актуальна тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ на уроках української мови та літератури

Вч. укр. мови та літ. Лебех Марина Петрівна

3.

Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз результатів районного етапу предметних олімпіад. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти

Вчителі МО

4.

Презентую урок. Відкритий урок з німецької мови

Вч. нім.м. Святина Вікторія Михайлівна

5.

Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси

Вчителі МО

ІV засідання

Тема: Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.

Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи. Опрацювати матеріали по НМТ у 11 класі, розглянути питання ІКТ-супроводу уроків з мови та літератури, відповідно до предметів, заслухати звіти про педагогічну діяльність вчителів, які входять у МО; затвердити відгуки про роботу вчителів, що атестуються; обговорити підготовку до конкурсів.

Дата проведення: 15.02. 2024 року

План роботи

Тема

Виконавець

1.

Про підготовку учнів 9-го класу до ДПА

Вчителів МО

2.

Про підготовку учнів 11 класу до НМТ

Вчителі МО

3.

Актуальна тема. ІКТ-супровід на уроках української мови та літератури

Вч. укр.м. та літ. Скочко Ніна Олексіївна

4.

Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності вчителя як результат підвищення кваліфікації. (Творчі звіти)

Вчителі МО

5.

Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються

Вчителі МО

6.

Про підготовку до Конкурсу «Шевченківські читання»

Вчителі укр. мови та літ.

7.

Про підготовку до Конкурсу «Змагаймось за нове життя», присвяченому творчості Лесі Українки

Вчителі укр. мови та літ.

8.

Про проведення тижня української мови та літератури

Вчителі укр. мови та літ.

V засідання

Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу

Мета: розглянути шляхи реалізації виховної функції як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу; обговорити пропозиції щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.

Дата проведення: 24.05. 2024 року

План роботи

Тема

Виконавець

1.

Аналіз навчальних досягнень учнів

Вчителі МО

2.

Актуальна тема. Виховна функція уроку, шляхи реалізації.

Вчителі МО

3.

Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність

Вчителі МО

4.

Вернісаж педагогічних сюжетів. Організація повторення і систематизації знань учнів

Вчителі МО

5.

Актуальний інструктаж. Про підготовку до державної підсумкової атестації

Керівник МО

6.

Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік

Вчителі МО

Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2023-2024 навчальний рік:

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок.

2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.

3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.

4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, світової літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.

9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.

10. Організувати проведення у школі тижні рідної мови та української літератури, іноземної мови, світової літератури.

Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:

1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:

• кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємо відвідування уроків;

• на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.

2. Проводити аукціон педагогічних ідей.

3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії.

4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.

Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь, навичок учнів.

1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення психолого – педагогічних особливостей особистості.

2. На уроках мови та літератури особливу увагу приділяти:

розвитку зв’язного мовлення;

збагаченню активного словникового запасу;

розвитку діалогічного мовлення;

удосконаленню якостей читання;

розвитку оперативної пам’яті;

формуванню духовної культури школярів.

3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.

4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями.

5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.

6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.

7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу.

8. Проводити позакласну роботу з учнями.

Досягнення учнів


2016 - 2017 навчальний рік

Білан Артем Миколайович (5 клас) - І місце в районному етапі VIІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, учитель Мотрій Марина Петрівна

Данілко Владислав Сергійович (6 клас) - ІІІ місце в районному етапі VIІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, учитель Мотрій Марина Петрівна

Темченко Христина Віталіївна (7 клас) - ІІІ місце в районному етапі VIІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, учитель Мотрій Марина Петрівна

Переможці ІІ етапу XVII Міжнардного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика у 2016-2017 навчальному році

Білан Артем Миколайович (5 клас) - ІІ місце в ІІ етапі XVII Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика у 2016-2017 навчальному році, учитель Мотрій Марина Петрівна

Данілко Владислав Сергійович (6 клас) - ІІ місце в ІІ етапі XVII Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика у 2016-2017 навчальному році, учитель Мотрій Марина Петрівна

Демченко Владислава Віталіївна (8 клас) - ІІ місце в ІІ етапі XVII Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика у 2016-2017 навчальному році, учитель Мотрій Марина Петрівна

Переможці та призери ІІ-го етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2016-2017 н.р.

Демченко Владислава (8 клас) - призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури, учитель Мотрій Марина Петрівна

2017-2018 навчальний рік

VIII Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2017-2018 навчальному році

Білан Артем – 6 клас, І місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Данілко Владислав – 7 клас, ІІІ місце, учитель Висоцька Наталія Іванівна

Темченко Христина – 8 клас , ІІІ місце, учитель Скочко Ніна Олексіївна

XVIII Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика у 2017-2018 навчальному році

Білан Артем – 6 клас, ІІ місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Данілко Владислав – 7 клас, ІІ місце, учитель Висоцька Наталія Іванівна

Темченко Христина – 8 клас , ІІ місце, учитель Скочко Ніна Олексіївна

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів територіального відділення Малої академії наук України у 2017-2018 н.р.

Петрова Юлія – 10 клас, ІІІ місце, відділення: літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство, секція : українська література, учитель Мотрій Марина Петрівна

Всеукраїнські учнівські олімпіади

Демченко Владислава – ІІ місце, українська мова, учитель Мотрій Марина Петрівна

Данілко Владислав – ІІІ місце, українська мова, учитель Висоцька Наталія Іванівна

Районний конкурс, присвячений творчості Лесі Українки "Змагаймось за нове життя!"

Юхименко Анастасія - І місце, номінація "Декламація", учитель Мотрій Марина Петрівна

Демченко Владислава - І місце, номінація "Декламація", учитель Мотрій Марина Петрівна

Безрідна Марина - І місце, номінація "Поезія", учитель Мотрій Марина Петрівна

Логвиненко Юлія - І місце, номінація "Поезія", учитель Скочко Ніна Олексіївна

Районний конкурс читців "Тарасовими шляхами"

Юхименко Анастасія - І місце, номінація "Декламація", учитель Мотрій Марина Петрівна

Обласний конкурс, присвячений творчості Лесі Українки "Змагаймось за нове життя!"

Безрідна Марина - ІІІ місце, номінація "Декламація", учитель Мотрій Марина Петрівна

Захист есе "Я-європеєць" на Всеукраїнському конкурсі промов "Слово про Україну" (м. Київ)

Демченко Владислава - ІІІ місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Темченко Христина - ІІІ місце, учитель Скочко Ніна Олексіївна

2018-2019 н. р.

Всеукраїнські учнівські олімпіади

Юхименко Анастасія - ІІІ місце, українська мова і література, учитель Мотрій Марина Петрівна

Демченко Владислава – ІІ місце, українська мова і література, учитель Мотрій Марина Петрівна

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика у 2018-2019 навчальному році

Юхименко Анастасія – 7 клас, ІІ місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Демченко Владислава - 10 клас, ІІ місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2018-2019 навчальному році

Юхименко Анастасія – 7 клас, І місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Сутько Вікторія – 8 клас, І місце, учитель Висоцька Наталія Іванівна

Темченко Христина - ІІІ місце, учитель Скочко Ніна Олексіївна

Демченко Владислава - 10 клас, І місце, учитель Мотрій Марина Петрівна

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН Шишацького районного наукового товариства учнів Полтавського територіального відділення МАН України



І місце – Демченко Владислава, 10 клас (відділення: мовознавства, секція: українська мова), науковий керівник М. П. Мотрій.

Обласний конкурс, присвячений творчості Лесі Українки "Змагаймось за нове життя!"

Демченко Владислава - ІІІ місце, номінація "Декламація", учитель Мотрій Марина Петрівна

2019-2020 н. р .

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

Демченко Владислава – ІІІ місце, українська мова і література, учитель Лебех Марина Петрівна

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Юхименко Анастасія – 8 клас, І місце, учитель Лебех Марина Петрівна

Сутько Вікторія – 9 клас, І місце, учитель Висоцька Наталія Іванівна

Темченко Христина - 10 клас, І місце, учитель Скочко Ніна Олексіївна

Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури

Сутько Вікторія (9 клас) – ІІІ місце, вчитель Висоцька Н. І.

Темченко Христина (10 клас) – ІІІ місце, вчитель Скочко Н. О.

Демченко Владислава (11 клас) – ІІ місце, вчитель Лебех М. П.

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України

І місце – Демченко Владислава, 11 клас (відділення: мовознавства, секція: українська мова), науковий керівник М. П. Лебех.

Всеукраїнський конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж “Змагаймось за нове життя!”, присвячений Лесі Українці (районний етап)

Юхименко Анастасія - 8 клас, І місце, номінація "Декламація", учитель Лебех Марина Петрівна

Пасічніченко Софія - 8 клас, І місце, номінація "Декламація", учитель Лебех Марина Петрівна

Сутько Вікторія - 9 клас, І місце, номінація "Декламація", учительВисоцька Наталія Іванівна

Темченко Христина - 10 клас, І місце, номінація "Декламація", учитель Скочко Ніна Олексіївна

Всеукраїнський конкурс учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж “Змагаймось за нове життя!”, присвячений Лесі Українці (обласний етап)

Юхименко Анастасія - 8 клас, І місце, номінація "Декламація", учитель Лебех Марина Петрівна

Пасічніченко Софія - 8 клас, ІІІ місце, номінація "Декламація", учитель Лебех Марина Петрівна

Темченко Христина - 10 клас, ІІІ місце, номінація "Декламація", учитель Скочко Ніна Олексіївна

Конкурс читців "Тарасовими шляхами"(районний етап)

Демченко Владислава (11 клас) – І місце, вчитель Лебех М. П.

Пасічніченко Софія (8 клас) - ІІ місце, вчитель Лебех М. П.

Юхименко Анастасія (8 клас) - ІІ місце, вчитель Лебех М. П.

Безрідна Марина (11 клас) - ІІІ місце, вчитель Лебех М. П.

Українознавча гра "Соняшник" - 2019

Диплом ІІ ступеня регіонального рівня:

Юхименко Анастасія (8 клас);

Заміховська Анна (8 клас);

Тищицький Артем (8 клас).

Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня:

Пасічніченко Софія (8 клас);

Омелюта Кирило (8 клас);

Верднєва Влада (8 клас).

Диплом переможця на шкільному рівні:

Демченко Владислава (11 клас);

Залога Станіслав (11 клас);

Турбай Євгеній (11 клас).

Сертифікат учасника:

Безрідна Марина (11 клас);

Петрова Альбіна (9 клас);

Шпір Богдан (9 клас).

Шкільний координатор - вчитель української мови і літератури Лебех М. П.

Українознавча гра "Соняшник" - 2021

Диплом І ступеня регіонального рівня:

Юхименко Анастасія (9 клас);

Заміховська Анна (9 клас);

Пасічніченко Софія (9 клас).

Диплом ІІ ступеня регіонального рівня:

Левченко Анастасія (9 клас).

Диплом ІІІ ступеня регіонального рівня:

Омелюта Кирило (9 клас).

Диплом переможця на шкільному рівні:

Петрова Альбіна (10 клас);

Коляда Артем (10 клас);

Рудик Лілія (11 клас);

Яковлєва Анастасія (10 клас);

Сюсюкало Лілія (6 клас).

Сертифікат учасника:

Юхименко Кирило (5 клас);

Рудик Анастасія (5 клас);

Дяченко Віталій (9 клас);

Залога Дмитро (6 клас);

Кам"янецька Аліна (5 клас).

Шкільний координатор - вчитель української мови і літератури Лебех М. П.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Рекомендуємо використовувати під час дистанційного навчання:

1. Відеоуроки з української мови та літератури за шкільною програмою на каналі YouTube.

2. Експрес-уроки О.Авраменка http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky

3. Безплатні відеоуроки з української мови та літератури https://www.pedrada.com.ua/news/3769-qqn-16-m6-15-06-2016-bezplatnvdeouroki-z-ukransko-movi-ta-lteraturi

4. Прокачай українську: усе для вдосконалення солов’їної https://studway.com.ua/vivchai-ukrainsku/

5. Фільми онлайн з української літератури відповідно до програми ЗНО http://all4zno.net/filmi-online-z-ukrainskoi-literaturi-zno.html

6. Кінофільми, що допоможуть засвоїти шкільну програму з української літератури https://pedpresa.ua/161892-kino-dopomozhut-zasvoyity-shkilnuprogramu-z-ukrayinskoyi-literatury.html

7. Екранізовані твори з української літератури (за програмою ЗНО) https://znoclub.com/mova-ta-literatura/883-ekranizovani-tvori-z-ukrajinskojiliteraturi-za-programoyu-zno.html

Тренажери з правопису української мови:

https://webpen.com.ua/?fbclid=IwAR09zrnBiyPkW7wPIExEGHEXpah8UUYjdEt7zQeUBgS2bWH0cM5CGMdzfGY

https://webpen.com.ua/

Система готових вправ з різних предметів з можливістю автоматичної перевірки системою:

https://learningapps.org/?fbclid=IwAR1Czg80aONpF6iNKmFk9VIpJJhn9RA-pnHYU7kTkyMXI823LMsEz4HDQEw

Онлайн система дистанційної підтримки навчання у школах:

https://disted.edu.vn.ua/?fbclid=IwAR2VT096AjlJcvANrahQYyXZazLFETjd-pSplVhynzGKz0W3yVurPE9h8Rk

Відеоуроки:

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons

Сайти для підготовки до ЗНО:

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:ZNO+UKR101+2017_T1/about

https://course.besmart.study/course/list

Ютуб-канал МОН:

https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA

Для спільної роботи вчителів та учнів рекомендуємо використовувати такі інструменти:

  • зробити цікаві тести, опитування, кросворди та комплексні завдання з готових матеріалів допоможе цей застосунок;
  • готові навчальні вправий інструменти для створення тестів, завдань;
  • організувати клас до роботи з елементами гри можна тут.

Також рекомендуємо використовувати різні навчальні платформи, зокрема:

  • студія онлайн-освіти для школярів – EdEra
  • гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО – iLearn
  • безкоштовна підготовка до ЗНО – Be smart
  • онлайн-курси для школярів, студентів і дорослих – Prometheus

/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_08693.jpg/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_08614.jpg/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_08661.jpg


/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_0424.jpg/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_0420.jpg/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/DSC_0413.jpg

/Files/images/mo_mova_ta_lteratura/2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 7860

Коментарi