Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Гоголівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів імені М.В.Гоголя – це

Творча наснага незалежно від життєвих обставин;

Виховання та навчання і вчителів, і учнів;

Оригінальність задумів, які ми реалізуємо в нашій роботі;

Радість спілкування з колегами;

Чарівність і професіоналізм наших колег;

Інноваційні технології в дії;

Систематичний пошук цікавих ідей;

Талановиті люди – талановиті в усьому;

Ь…людяність, душевність, сердечність, безмежна любов до дітей та ще багато чудових якостей.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів складається із 6 педагогів, які постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, над підвищенням науково-теоретичного, методичного рівня викладання предметів, використовують інноваційні форми і методи у навчанні і вихованні молодших школярів.

Вчителі нашого методичного об’єднання використовують ефективні форми і методи організації навчально – виховного процесу, ефективно впроваджують інтерактивні методи навчання, застосовують нетрадиційні форми проведення уроків.

Педагоги люблять дітей, володіють педагогічною майстерністю, постійно пробуджують в юному серці бажання бути сьогодні кращим,ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Вони цілеспрямовані, наполегливі, активні та ініціативні.

Основні заповіді, якими керуємося в роботі:

  • Люби дитину!
  • Вір у дитину!
  • Знай дитину!
  • Поважай дитину!
  • Розумій дитину!

Успіхи наших дітей – це те, заради чого ми приходимо в школу.

Наша мета: створити комфортні умови навчання, за якими учень відчуває

свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває

себе частиною соціуму.

Науково – методична проблема, над якою працюють вчителі початкових класів у 2015 – 2016 навчальному році:

«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально – виховний процес».

Шляхи реалізації:

  • Особистісно-орієнтований підхід до навчання: досвід і шляхи розвитку демократичного стилю стосунків.
  • Зміна стилю мислення вчителя;
  • Впровадження в практику роботи інноваційних технологій;
  • Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, їхнього всебічного розвитку;
  • Створення доброзичливого мікроклімату в колективі, налаштування учнів на роботу;
  • Використання в навчально – виховному процесі ІКТ;
  • Розвиток творчих здібностей учнів.
Заголовок

Коробка Тетяна Леонідівна - Вчитель початкових класів, Стаж роботи – 24 роки, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,

У 2010 -2011році брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Україною крізь час»;

- 2012 рік - учасник конкурсу «Вчитель року 2012» ;

- 2012-201з – учасник конкурсу «Екомайстер», організатором є редакція дитячого розважально – пізнавального журналу «Професор Крейд»

- Власні творчі роботи

- Проведення відкритих уроків

- Участь у ярмарку педагогічних здобутків

- Інтелектуальні ігри з предметів(КВНи, брейн – ринги …)

-2015 рік– учасник конкурсу «Вчитель року 2015» у номінації «Класний керівник року»

Педагогічне кредо: —“Створення класу-родини – важливий засіб навчання і виховання. Дитина – дзеркало сім’ї. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається чистота матері та батька. Завдання школи і батьків – дати кожній дитині щастя” В. О. Сухомлинський

Методична проблема: "Технологія співпраці з батьками. Взаємодія школи і родини".

Линник Таміла Іванівна - Вчитель початкових класів, Стаж роботи – 27 років, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, класний керівник 2 класу.

Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».

Методична проблема: «Використання інтерактивних технологій на уроках в початковій школі»

Линник Лариса Вячеславівна - вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 3 класу.

Педагогічне кредо:

"Нехай вчитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем"

Методична проблема:

"Впровадження інтерактивних форм і методів роботи в системі початкової школи та їх доцільність і результативність"

Чумарна Тетяна Іванівна - вчитель початкових класів. Стаж роботи - 37 років, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 4 класу.

Педагогічне кредо: "Людина приходить у цей світ, щоб творити добро".

Методична проблема: "Створення ситуації успіху на уроці".

Омеляненко Світлана Яківна - вихователь ГПД. Вчитель початкових класів, стаж - 30 років, спеціаліст.

Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".

Методична проблема: "Здоровий спосіб життя – важливий чинник виховання особистості, який впливає на розвиток механізму самореалізації дитини."

Дзюба Надія Володимирівна - вихователь ГПД. Учитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, стаж роботи 25 років

Методична проблема: "Індивідуалізація навчально-виховного процесу в групі продовженого дня"

Кiлькiсть переглядiв: 45

Коментарi