У Гоголівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені М.В. Гоголя 5 січня 2022 року відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів на тему: «Обмін досвідом НУШ». На засіданні були розглянуті актуальні питання сучасної освіти. Вчителі початкових класів обговорили аспекти формувального оцінювання учнів Нової української школи.

Педагоги обговорили нові методи та прийоми які можна впроваджувати в практику роботи з дітьми, за шкалою оцінювання визначали рівень партнерства в школі, дали оцінку взаємодії в колі вчителів початкових класів.

Засідання закінчили тренінгом «Добрі побажання».

/Files/images/04012022/IMG_20220105_103550.jpg

/Files/images/04012022/IMG_20220105_103635.jpg

/Files/images/04012022/IMG_20220105_103959.jpg

/Files/images/04012022/IMG_20220105_104728.jpg

Методичне об’єднання учителів початкових класів Гоголівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів імені М.В.Гоголя – це

Творча наснага незалежно від життєвих обставин;

Виховання та навчання і вчителів, і учнів;

Оригінальність задумів, які ми реалізуємо в нашій роботі;

Радість спілкування з колегами;

Чарівність і професіоналізм наших колег;

Інноваційні технології в дії;

Систематичний пошук цікавих ідей;

Талановиті люди – талановиті в усьому;

Ь…людяність, душевність, сердечність, безмежна любов до дітей та ще багато чудових якостей.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів складається із 6 педагогів, які постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, над підвищенням науково-теоретичного, методичного рівня викладання предметів, використовують інноваційні форми і методи у навчанні і вихованні молодших школярів.

Вчителі нашого методичного об’єднання використовують ефективні форми і методи організації навчально – виховного процесу, ефективно впроваджують інтерактивні методи навчання, застосовують нетрадиційні форми проведення уроків.

Педагоги люблять дітей, володіють педагогічною майстерністю, постійно пробуджують в юному серці бажання бути сьогодні кращим,ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Вони цілеспрямовані, наполегливі, активні та ініціативні.

Основні заповіді, якими керуємося в роботі:

  • Люби дитину!
  • Вір у дитину!
  • Знай дитину!
  • Поважай дитину!
  • Розумій дитину!

Успіхи наших дітей – це те, заради чого ми приходимо в школу.

Наша мета: створити комфортні умови навчання, за якими учень відчуває

свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває

себе частиною соціуму.

Науково – методична проблема, над якою працюють вчителі початкових класів у 2021 – 2022 навчальному році:

«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально – виховний процес».

Шляхи реалізації:

  • Особистісно-орієнтований підхід до навчання: досвід і шляхи розвитку демократичного стилю стосунків.
  • Зміна стилю мислення вчителя;
  • Впровадження в практику роботи інноваційних технологій;
  • Створення умов для розвитку творчих здібностей учнів, їхнього всебічного розвитку;
  • Створення доброзичливого мікроклімату в колективі, налаштування учнів на роботу;
  • Використання в навчально – виховному процесі ІКТ;
  • Розвиток творчих здібностей учнів.
Заголовок

Коробка Тетяна Леонідівна - Вчитель початкових класів, класний керівник 2 класу. спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Педагогічне кредо: "Створення класу-родини – важливий засіб навчання і виховання. Дитина – дзеркало сім’ї. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається чистота матері та батька. Завдання школи і батьків – дати кожній дитині щастя” В. О. Сухомлинський

Методична проблема: "Технологія співпраці з батьками. Взаємодія школи і родини".

Линник Таміла Іванівна - Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, класний керівник 3 класу.

Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».

Методична проблема: «Використання інтерактивних технологій на уроках в початковій школі»

Линник Лариса Вячеславівна - вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 4 класу.

Педагогічне кредо:

"Нехай вчитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем"

Методична проблема:

"Впровадження інтерактивних форм і методів роботи в системі початкової школи та їх доцільність і результативність"

Чумарна Тетяна Іванівна - вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 1 класу.

Педагогічне кредо: "Людина приходить у цей світ, щоб творити добро".

Методична проблема: "Створення ситуації успіху на уроці".

Омеляненко Світлана Яківна - вихователь ГПД. Вчитель початкових класів, спеціаліст.

Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".

Методична проблема: "Здоровий спосіб життя – важливий чинник виховання особистості, який впливає на розвиток механізму самореалізації дитини."

Дзюба Надія Володимирівна - вихователь ГПД. Учитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.

Методична проблема:"Індивідуалізація навчально-виховного процесу в групі продовженого дня"

Кiлькiсть переглядiв: 423

Коментарi