Творча наснага незалежно від життєвих обставин;
Виховання та навчання і вчителів, і учнів;
Оригінальність задумів, які ми реалізуємо в нашій роботі;
Радість спілкування з колегами;
Чарівність і професіоналізм наших колег;
Інноваційні технології в дії;
Систематичний пошук цікавих ідей;
Талановиті люди – талановиті в усьому;
Ь…людяність, душевність, сердечність, безмежна любов до дітей та ще багато чудових якостей.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів складається із 6 педагогів, які постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, над підвищенням науково-теоретичного, методичного рівня викладання предметів, використовують інноваційні форми і методи у навчанні і вихованні молодших школярів.
Вчителі нашого методичного об’єднання використовують ефективні форми і методи організації навчально – виховного процесу, ефективно впроваджують інтерактивні методи навчання, застосовують нетрадиційні форми проведення уроків.
Педагоги люблять дітей, володіють педагогічною майстерністю, постійно пробуджують в юному серці бажання бути сьогодні кращим,ніж учора, почуття поваги до самого себе.
Вони цілеспрямовані, наполегливі, активні та ініціативні.
Основні заповіді, якими керуємося в роботі:
Успіхи наших дітей – це те, заради чого ми приходимо в школу.
Наша мета: створити комфортні умови навчання, за якими учень відчуває
свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває
себе частиною соціуму.
Науково – методична проблема, над якою працюють вчителі початкових класів у 2021 – 2022 навчальному році:
«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально – виховний процес».
Шляхи реалізації:
Коробка Тетяна Леонідівна - Вчитель початкових класів, класний керівник 2 класу. спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Педагогічне кредо: "Створення класу-родини – важливий засіб навчання і виховання. Дитина – дзеркало сім’ї. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається чистота матері та батька. Завдання школи і батьків – дати кожній дитині щастя” В. О. Сухомлинський Методична проблема: "Технологія співпраці з батьками. Взаємодія школи і родини". | |
Линник Таміла Іванівна - Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, класний керівник 3 класу. Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра». Методична проблема: «Використання інтерактивних технологій на уроках в початковій школі» | |
Линник Лариса Вячеславівна - вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 4 класу. Педагогічне кредо: "Нехай вчитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем" Методична проблема: "Впровадження інтерактивних форм і методів роботи в системі початкової школи та їх доцільність і результативність" | |
Чумарна Тетяна Іванівна - вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, класний керівник 1 класу. Педагогічне кредо: "Людина приходить у цей світ, щоб творити добро". Методична проблема: "Створення ситуації успіху на уроці". | |
Омеляненко Світлана Яківна - вихователь ГПД. Вчитель початкових класів, спеціаліст. Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості". Методична проблема: "Здоровий спосіб життя – важливий чинник виховання особистості, який впливає на розвиток механізму самореалізації дитини." | |
Дзюба Надія Володимирівна - вихователь ГПД. Учитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії. Методична проблема:"Індивідуалізація навчально-виховного процесу в групі продовженого дня" |