Методичне об'єднання вчителів історії, географії, біології, хімії та природознавства.

Метою діяльності методоб’єднання є:

Формування інформаційно – комунікаційної компетентності учнів, зміст якої є інтегративним, відбувається у результаті застосування під час вивчення всіх предметів навчального плану діяльнісного підходу.

Зміст викладання предметів базується на принципі наступності між початковою та основною, основною та старшою школою, між загальною середньою і вищою освітою.

Метою шкільної історичної освіти є набуття учнем вільної особистості, відповідального громадянина України, який визнає загальнолюдські та національні цінності й керується ними у власній поведінці, з високим патріотичним почуттям приналежності до власної країни.

Метою шкільної біологічної освіти є забезпечення засвоєння учнями знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємодію, взаємозв’язок із неживою природою, оволодіння основними методами пізнання природи, розуміння біологічної картини світу.

Географічний компонент спрямований на засвоєння учнями знань про природний і соціальний складники географічної оболонки землі, сучасну географічну картину світу, формування в учнів комплексного, просторового, соціально-орієнтованого знання про землю.

Хімічний компонент формує в учнів знання про речовини та їх перетворення, хімічні закони і методи дослідження, навички безпечного поводження з речовинами, ставлення до екологічних проблем і розуміння хімічної картини світу.

Методичне обєднання вчителів історії, географії, біології, хімії працює над такими проблемами:

  1. Індивідуальний підхід до кожного учня впроцесі виховання і навчання.
  2. Вироблення в учнів компетентності.
  3. Формування у дітей позитивної мотивації до навчання на основі вивчення біосфери рідного краю.
  4. Вдосконалення форм і методів уроку, впровадження в практику передових технологій.
Заголовок

Коробка Віктор Миколайович - голова методичного об’єднання.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії.

Методична проблема: Індивідуальний підхід до кожного учня в процесі виховання і начання.

Педагогічне кредо: «Знання – це вершина, до яких потрібно прагнути і при бажанні та наполегливості можна досягнути».

Нос Василь Іванович Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії.

Методична проблема: "Форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у тардиційному режимі, як засіб підвищення ефективності георгафічної компектентності"

Чіп Надія Олександрівна -Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії.

Методична проблема: «Інтегрований підхід у вивченні біології та екології з викорисатнням активних методів роботи»

Безпалько Юлія Анатоліївна Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії.

Методична проблема: Формування у дітей позитивної мотивації до навчання на основі вивчення біосфери рідного краю

Педагогічне кредо:

Учитись важко, а учить ще важче

Але не мусиш зупинятись ти,

Як учням віддаєш усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти

Творче

Не забороняти, а направляти;
Не керувати, а співкерувати;
Не примушувати, а переконувати;
Не командувати, а організовувати.

Немченко Павло Михайлович - учитель історії та суспільствознавства. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії.

Методична проблема: «Використання виховного та розвивального потенціалу під час впровадження інтерактивних та ігрових технологій на уроках історії»

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi