Методичне об'єднання вчителів історії, географії, біології, хімії та природознавства.
Метою діяльності методоб’єднання є:
Формування інформаційно – комунікаційної компетентності учнів, зміст якої є інтегративним, відбувається у результаті застосування під час вивчення всіх предметів навчального плану діяльнісного підходу.
Зміст викладання предметів базується на принципі наступності між початковою та основною, основною та старшою школою, між загальною середньою і вищою освітою.
Метою шкільної історичної освіти є набуття учнем вільної особистості, відповідального громадянина України, який визнає загальнолюдські та національні цінності й керується ними у власній поведінці, з високим патріотичним почуттям приналежності до власної країни.
Метою шкільної біологічної освіти є забезпечення засвоєння учнями знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємодію, взаємозв’язок із неживою природою, оволодіння основними методами пізнання природи, розуміння біологічної картини світу.
Географічний компонент спрямований на засвоєння учнями знань про природний і соціальний складники географічної оболонки землі, сучасну географічну картину світу, формування в учнів комплексного, просторового, соціально-орієнтованого знання про землю.
Хімічний компонент формує в учнів знання про речовини та їх перетворення, хімічні закони і методи дослідження, навички безпечного поводження з речовинами, ставлення до екологічних проблем і розуміння хімічної картини світу.
Методичне обєднання вчителів історії, географії, біології, хімії працює над такими проблемами:
Коробка Віктор Миколайович - голова методичного об’єднання. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії. Методична проблема: Індивідуальний підхід до кожного учня в процесі виховання і начання. Педагогічне кредо: «Знання – це вершина, до яких потрібно прагнути і при бажанні та наполегливості можна досягнути». | |
Нос Василь Іванович Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії. Методична проблема: "Форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у тардиційному режимі, як засіб підвищення ефективності георгафічної компектентності" | |
Чіп Надія Олександрівна -Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії. Методична проблема: «Інтегрований підхід у вивченні біології та екології з викорисатнням активних методів роботи» | |
Безпалько Юлія Анатоліївна Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії. Методична проблема: Формування у дітей позитивної мотивації до навчання на основі вивчення біосфери рідного краю Педагогічне кредо: Учитись важко, а учить ще важче Але не мусиш зупинятись ти, Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти Творче Не забороняти, а направляти; |