2017-12-14
Нині стає необхідним вивчення та запровадження відомих методів діагностики та психокорекції пісочної терапії . Виділення її, як однієї з методів арт-терапії, зумовлене високим ступенем психічної комфортності та творчого прояву дитини під час гри у пісочниці.
Створюючи світ на піску,дитина відчуває себе чарівником :вона не боїться щось міняти,ламати старе чи будувати нове. А дорослі можуть бути впевнені,якщо у вашому «пісочному царстві» все спокійно, то й на душі у дитини спокій і гармонія.
Перший досвід використання пісочної терапії стосувався саме дітей із мовленнєвими, інтелектуальними,афективними та поведінковими порушеннями, як невербальний вид терапії,з метою дати відчуття безпеки знаходження у середовищі. Зараз цей метод використовується без будь-яких обмежень для усіх: і дорослих і дітей.
Пісок поглинає негативну психічну енергію людини, стабілізує її емоційний стан і гармонізує психоемоційне самопочуття.
З метою здійснення емоційного розвантаження та пропагування методів емоційної регуляції соціальним педагогом та практичним психологом Гоголівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.В.Гоголя ,було проведено тренінгове заняття для вчителів початкових класів з використанням методів арт-терапії, а саме пісочної терапії.