Робота групи продовженого дня

2020-12-24

ГПД - складова навчально-виховного процесу школи Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.

Головне завдання вихователя ГПД 2-5 класів- це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.

Кожен день вихователь ГПД Гоголівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.В. Гоголя Дзюба Надія Володимирівна розпочинає з перегляду класного журналу, що дозволяє їй познайомитися з навчальними успіхами дітей. В особистій бесіді з вчителями дізнається про поведінку, успішність, самопочуття, настрій учнів, про виконання ними різних доручень і обов'язків. На основі отриманої інформації робить для себе висновки, як побудувати свою роботу в цей день. Іноді доводиться вносити деякі зміни в план роботи.

Прогулянку вихователь проводить з метою відпочинку дітей після розумової діяльності, загартування і зміцнення організму, фізичного їх розвитку, закріплення навичок поведінки у колективі.

При організації самопідготовки перевіряє готовність учнів до роботи. Під час виконання домашніх завдань Надія Володимирівна робить перерву через 20-30 хвилин для активного відпочинку. На всю самопідготовку витрачає не більше 1 години.

Після закінчення самопідготовки вона організовує ігрову діяльність. Це допомагає зняти емоційне та психічне напруження.

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час.

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi